éveken előre, számokon át

Ahogy egy kicsivel több időm van, vagy ahogy egy percre is egyedül maradok el kezdek agyalni (többek között ezért szeretem a kollégiumi életet, soha nem vagyok egyedül...).

És ahogy agyalok szalad az idő, és az időre gondolok. Arra, hogy november 14-én tele vannak az üzletek karácsonyi díszekkel. Hogy a húgom már 17 éves, és hogy már a 20-25 kategóriába esek.

És amíg ezen merengek, beugrik, hogy ezek mind számok, amik amúgy nekem nem is mennek, és inkább írnom kellene, de ahhoz meg lusta vagyok, mert mennyi idő, meg amúgyis mennyire utálom azt a billentyűzetet az irodában, de otthon meg nincs erre idő, és különben is, hogy lehetek már 24 éves?

Mi történt? Hova lettek előlem az évek? Hogy halad ilyen gyorsan minden? Hogy lehet az, hogy már hat év, hogy a Refis ingemre tűzték a szalagot, és én meg az apukámra, mert ő is az iskolában tanított, de annyira sírtam, hogy kétszer szúrtam meg, mert nem láttam, meg az a hülye műköröm is rajtam volt - minek, amikor sosem tudtam körmökkel bánni. Olyanok, mint a számok.

S aztán a Mumi villogó 85-öse jut eszembe. Hogy lehet már ennyi idős? Hát még csak most kezdett el őszülni! Még most szaladt utánam, még most szaladtunk együtt Mesi után. Most meg jajgat minden lépésnél (mondjuk nem mindig azért, mert fáj neki, néha csak szeretné, ha szeretgetnénk.- sikerrel jár.) Hova tűntek előle az évek? És mennyi van még előtte? Ugye táncolni fog velem az esküvőmön? Megígérte! Bár, amennyi esélyem van, 100 éves lesz addigra...

Esélyek, mind szám. Mennyi esélyem van arra, hogy egy beszélgetésben, amiben próbálok bevágódni egy fiúnál elhangzik egy munkaajánlat? És vajon mennyi az esélye, hogy ténylegesen több legyen belőle? ÉS ki az, aki ezt eldönti?

És mi lesz az az év, hogy amikor megszólal a Szabadon, akkor nem ő fog eszembe jutni? Vagy ez már örökké így lesz? És hány év egy örökké?


K. 


A kép forrása: freepik.com

Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapjaimat → Kosztercsi a Facebookon


Instagramon pedig olyan tartalmakat is láthatsz, amik az oldalra nem kerülnek fel → Kosztercsi az Instán


Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

Prosti pingvinek és társaik