Leépítés

Az ember életében újra és újra eljön az az időszak, amikor számot vet. Az okosak szerint ez 7 évente történik meg. Nem tudom, hogy ez igaz-e, mert nálam nem telt el a 7 év, de leültem, és számot vetettem.

Különleges barátnak tartom magam. Olyannak, aki első szóra ugrik, aki mindig mindent elintéz, aki minden tőle telhetőt - sőt sokszor többet is - megtesz a barátaiért. És kövezzetek meg, ha nincs igazam, de ha nem is teljesen ezt, valami hasonlót várok el cserébe.
A barátság azt jelenti, segítek rajtad, mert szeretlek. Meghallgatlak, mert fontos vagy nekem. Befogadlak, mert tisztellek. Ezek a barátságok. Hogy nem adok Rád terhet, ha azt én is cipelhetem. Hogy nem ruházlak fel olyannal, amivel tudom, hogy nem bírsz el.

Ez a barátság. És aki ezeket a játékszabályokat nem tartja be, az nekem nem a barátom. Leépítek. Sajnálom.
Vagyis nem. Mert előbb vagy utóbb ennek ki kell jönnie. És még mindig jobb előbb, mint utóbb!

K.




A kép magánarchívumból való.

Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapjaimat → Kosztercsi a Facebookon


Instagramon pedig olyan tartalmakat is láthatsz, amik az oldalra nem kerülnek fel → Kosztercsi az Instán




Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

Prosti pingvinek és társaik