HA máshogy alakul

A ha típusú mondatok egyáltalán nem kedvesek. Nem tesznek jót nekünk, és nem visznek előre. Mármint az érzelmi ha. A tudományos ha-ról nem tudok vitát indítani, mivel ahhoz nem értek.

A "Ha máshogy alakul" leggyakrabban akkor hangzik el, amikor találkozunk egy exünkkel, újra látjuk, szagoljuk, érezzük, és elgondolkozunk azon, vajon, ha máshogy alakul, akkor most mi van?

Ha nem szakítunk akkor....
Ha nem csal meg...
Ha tudnám utálni...

A minap az egyik exemmel találkoztam. Vicces exnek nevezni, mert körülbelül 15-16 évesek lehettünk, amikor jártunk kb. egy hónapot. Nem nevezném eget rengető szerelemnek, de ott, és akkor nagyon megnyugtató volt tudni, hogy van valaki, akihez éjszakánként kiszökhetek. (Életem egyik talán legizgisebb kapcsolata volt...)
Elmesélte, hogy kiköltözött Németorzságba. A sorsa jól megy, sőt, egy éve a barátnője is követte. Boldogok, jól vannak.
S, amíg hazafelé lépdeltem a találkozóról, azon gondolkodtam, hogy mi lenne HA én vagyok a lány, aki követi Németországba? Mi lett volna, ha nem szakítunk?

HA tűröm az első szerelmem töketlenségét, ma valószínűleg egy nagyon boldogtalan feleség lennék, 3 gyönyörű vörös lurkóval. HA nem szakítok a nagy szerelemmel, ma egy nagyon boldogtalan élettárs lennék, hatalmas adóssággal, életcélok nélkül. HA viszont nem szakít velem a fiú... ki tudja mi lenne most? Talán boldogabb lennék, mint most, talán szenvednék a bizonytalanságtól...

Egy biztos! A HA kezdetű mondatok, csak mérgezik a mindennapokat...

K.


A kép magánarchívumból való.

Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapjaimat → Kosztercsi a Facebookon


Instagramon pedig olyan tartalmakat is láthatsz, amik az oldalra nem kerülnek fel → Kosztercsi az Instán


Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

Prosti pingvinek és társaik