Majd az idő...

Az idő egy olyan dolog, amivel valaki vagy nagyon ügyesen bánik, vagy totál elbénázza. Na én ezutóbbi csoporthoz tartozom.
Sosem voltunk jóban. Képes vagyok a hozzám legközelebb eső helyekről is elkésni. Míg otthon laktam, könnyedén ráfogtam Anyukámra, de amióta elköltöztem, és még mindig versenyt futok a jókomámmal, el kellett gondolkoznom, hogy mégis csak bennem van a hiba.

Az időzítés nagyon fontos dolog. Hogy akkor és ott legyél, ahol épp lenned kell, az életed legfontosabb pillanataiban. Gondold csak végig! Hányszor volt, hogy lemaradtál volna, ha nem pár perccel hamarabb/később érkezel. Hogy totálisan máshogy alakult volna az egész életed.

Az időzítés a találkozások esetében a legfontosabb. Hogy valaki éppen mikor lép be az életedbe, vagy hogy éppen mikor lép ki belőle. Nem hiszek a véletlenben. Mindennek rendelt ideje van, minden megvan írva előre, amin nyilván változtathatok, de az időn nem tudok. Az az egyetlen dolog, ami rajtam kívülálló. És lehet, hogy most még nem értem, hogy ki miért lett/ volt része az életemnek, de biztos vagyok benne, hogy az időzítése mindent megmagyaráz.

Van egy fiú, akivel majd' egy éve ismerjük egymást. Vonzalom volt első látásra, mégis kellett 4 hónap, mire először találkoztunk. Ott és akkor úgy kellett lennie. Aztán eltűnt. Tökéletesen. Majd, amikor újra felbukkant, a legjobbkor bukkant fel. Ott és akkor úgy kellett lennie. Aztán megint eltűnt. Ott és akkor úgy kellett lennie.
És azon kezdtem gondolkozni, vajon mi dolgunk lehet egymással? Miért sodorja az élet újra és újra elém? Miért pont akkor sodorja elém?

És a legfontosabb kérdés az, hogy mit kezdjek a helyzettel? Vagy hagyjam, mert majd az idő megoldja?

K.



A kép magánarchívumból való.

Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapjaimat → Kosztercsi a Facebookon


Instagramon pedig olyan tartalmakat is láthatsz, amik az oldalra nem kerülnek fel → Kosztercsi az Instán

Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

Prosti pingvinek és társaik