Fogyókúrán innen és túl

A fogyókúra egy nagyon nehéz dolog. És nem azért, mert olyan hű de megereltető lenne, hanem azért, mert iszonyatos akaraterő kell hozzá. Egy elhatározás, egy döntés, hogy na aztán mától! (Mert ugye a holnap az általában nem működik...)

Számtalan fogyókúrát kezdtem el, ilyen diétát, olyan új módszert, 90, 120, 200 naposakat, 60/40-et, totál koplalást, gyümölcsnapozást, mindent...
Végtelenszer határoztam már el magam, aztán mindig ugyanaz történt: feladtam. Ráfogtam valami hülyeségre, kifogásokat gyártottam, tereltem.

Aztán jött egy fordulópont, amikor több pólusról egyszerre jött az üzenet: MOST.
Abban a mostban élek jelenleg. Fogyókúra, edzés, odafigyelés, új dolgok.

És lehet, hogy ez is csak egy hónapig fog tartani, de egy biztos: soha semmit nem akartam még annyira, mint most ezt!

K.



A kép magánarchívumból való.

Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapjaimat → Kosztercsi a Facebookon


Instagramon pedig olyan tartalmakat is láthatsz, amik az oldalra nem kerülnek fel → Kosztercsi az Instán


Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

Prosti pingvinek és társaik