Ha ez életem egy film lenne...

Ha ez életem egy egész estés film lenne
Szinte biztos, hogy minden más lenne
A sztorim a szokáshoz híven jól menne,
egy hatalmas szerelemből egy igazi férfi elvenne.

Szép képű snittek váltanák egymást
Egy Bud Spencer jellegű ember kiosztana pár maflást
Louis de Funés humora járná át az egészet
És a vége előtt meghúznék valami merészet.

Valami olyat, ami után hüledezve hagynád el a mozit
Ami után két pofára zabálnád fel az összes csokit,
És csak kapkodnál a fejedhez, csodálat és izgalom cikázna benned
Áldanád a napot, az órát, a percet, a fejed, hogy a jegyed megvetted.

És ajánlanád orrba-szájba, teleposztolnád vele az egész socialt,
Olyan lennél, mint aki egy jó szex után ráfüstöl
Elégedett lennél, és megvennéd lemezen
Vagy elhangzana a "Majd Ncoreról leszedem!"

De az életem nem egy film, nem vetítit a mozi
Az életem tök egyszerű, se nem drámai, se nem eposzi
Az életem az enyém, de szívesen megosztom veled
Csak nyisd ki az elméd, és csukd be a szemed!

K.


A kép forrása: giphy

Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapjaimat → Kosztercsi a Facebookon


Instagramon pedig olyan tartalmakat is láthatsz, amik az oldalra nem kerülnek fel → Kosztercsi az Instán


Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

10 dolog, amit mindenképp meg akarok csinálni, mielőtt betöltöm a 30-at!