Lent

Persze mindig van lent
Amikor mocorog a szív odabent
És zsizseg, és bőg , önmagát földhöz vágja
Azt üvölti: ez nem járja!

Mert igenis van, hogy nem állsz se jobbra, se balra
Hogy Te emiatt vagy bamba
Mert mi az, hogy nincs véleményed?
És neked már tele van a véredényed.

Meg a tököd, a fejed, minden csak zsong
Igazán jöhetne már az a gong,
Ami véget vet ennek az egész szenvedésnek
Az egyszer fent, sokszor lent létezésnek.

Mert az én életemről, engedj dönteni
Ne kezdj el ismeretlenül földbe döngölni
Csak mert Te A-t mondasz, én meg nullát
Ne úgy láss a szemed előtt, mint egy hullát.

Kérdezz, érdeklődj, szívesen beszélek
Ha úgy jön ki a lépés neked én segítek
De ne utálj csak azért, mert én éppen lent vagyok
Akkor se ha én ezért hideget és meleget is kapok.
K.





A kép forrása: freepik.com

Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapjaimat → Kosztercsi a Facebookon


Instagramon pedig olyan tartalmakat is láthatsz, amik az oldalra nem kerülnek fel → Kosztercsi az Instán


Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

Prosti pingvinek és társaik