Valentin nap

A Valentin nap egy sarkalatos pontja az évnek. Mindig változik, hogy egy bizonyos személy szereti, vagy éppen utálja az ünnepet.
Én azt hiszem, most jutottam el odáig, hogy nem választok a kettő közül. Hogy nem fogok utálatot, vagy haragot érezni, csak azért, mert nekem nincsen párom... Mert a Valentin nap nem csak a szerelmesek napja! Szent Bálint ugyanis a lelki betegek védőszentje is, a szerelmesek mellett. Szóval, a szingliknek is ugyanúgy jár ez a nap!!

Viccet félretéve, miért kellene rosszul éreznem magam emiatt? Rájöttem, hogy semmivel nem vagyok kevesebb azért, mert nem kapok egy doboz rózsát, vagy egy finom bonbont (amúgy is tart a fogyókúra!). És ameddig ezen gondolkozom zizeg a telefonom, látom Édesanyám írt:
 Na, akkor már teljesen biztos voltam benne: ma nem fogom rosszul érezni magam! Mert a szerelem, a szeretet nagytestvére. Így miért ne köszönthetném azokat, akiket masszívan, évek óta szeretek? Így csináltam egy pár fotót, előszedtem a legféltetettebb barátaimat, és mindannyiuknak Boldog Bálint napot kívántam (főleg Bálint barátomnak!).

Mert ha ez a nap tényleg arról szól, hogy szeressük egymást, akkor miért kellene acsarkodva utálni mindenkit? Fejeket fel, és gondoljunk arra, hogy amikor mi éltünk boldog párkapcsolatban, akkor milyen önfeledten boldogok voltunk. Aztán meg arra, hogy mennyire önfeledten boldogok leszünk! Úgy hogy Isten éltessen minden szerelmes párt! Jó nektek! ;)

Aki pedig egyedül maradt ma, a szép Valentin napjára szeresse egy napra a blogomat! Én is ezt teszem!

K.


A kép magánarchívumból való.
Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapjaimat → Kosztercsi a Facebookon


Instagramon pedig olyan tartalmakat is láthatsz, amik az oldalra nem kerülnek fel → Kosztercsi az Instán

Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

10 dolog, amit mindenképp meg akarok csinálni, mielőtt betöltöm a 30-at!