Miért kell a női WC-ben beszélgetni?!

A hétvégén szórakozni voltunk a barátaimmal, pénteken és szombaton is. Én mindkét nap megmaradtam a csendes józan szerepében, iszogattam, de nem volt világot megrengető party hangulatom.
És lehet, hogy eddig is volt rá precedens, csak nem tűnt fel az a tény, hogy a lányok a WC-ben vadidegeneket szólítanak le!

Állok a soromra várva, mikor a semmiből rámfordul az előttem álló lány, és üvöltve azt kérdezi:
"-Láttad azt a fiút?"
Előbb körbenéztem. Azt hittem egy barátnőjéhez beszél, de amikor elkezdett bökdösni a műkörmével, bizonyossá vált, hogy bizony én vagyok a megszólított.
- Melyiket?
-Hát azt a farmer-fehér pólósat (nyilván minden második így volt felöltözve...)!
-Nem, nem láttam!
-Fúúú, pedig az... Húúú, csajszi, ha láttál még fiút! Mit fiút, FÉRFIT! -itt már üvöltött.
Próbáltam bárgyún vigyorogni, hátha feltűnik neki, hogy én annyira nem élvezem ezt az egészet, amikor odaránt magához, és üvöltve belesuttogja a fülembe? "Ő az!"

Hát a fiúcska (mert hogy férfinek semmiféleképpen nem nevezném) a világ legtagbaszakadtabb embere volt, akit valaha láttam. Az a kis tipikus 16 éves. Fordított snapback, fehér póló, rajta fuksz (nyilván), és lyukas farmer, hosszú szárú bakanccsal. A lány szinte elepedt. A srác meg rávigyorgott. Ott megtörtént a szerelem első látásra.
Később együtt távoztak. Figyeltem, mert az ember lánya kénytelen figyelni, ha már ő a szerelmi tanácsadója egy vadidegen lánynak.

Másnap pedig szintén sorban állás közben egy középkorú nő igazgatta magát a tükörben. Göndör haját vizes kezével "lökdöste", betűrte a felsőjét a nadrágjába, kidobta a ciciket, parfümfelhőbe bújtatta magát, majd hosszas táskában turkálás után megfordult egyenesen rám meredt, és kissé mámoros hangon azt kérdezte: "Nincs egy rúzsod?".
Mosolyogva mondtam nemet, mire ő elkezdte mondani, hogy csak azért kérdezi, mert ma valószínűleg smárolni fognak a Bélával, akinek amúgy felesége van, de szeretné megmutatni "annak a ribancnak", hogy ő az erősebb, és hagyna egy foltot a Bélán. "Szóval biztos nincs?"
Újra nemet mondtam, mire közölte, hogy hogy lehetek ilyen kicsinyes, hogy én nem akarok foltot hagyni férfiakon. Majd hátradobta göndör hajzuhatagát, és riszálva távozott. Körbenéztem, hogy látta-e ezt rajtam kívül valaki. Csak a takarító nő ült ott, már félálomban, úgyhogy konstatáltam, hogy valószínűleg sokat ittam, és ez nem történt meg.
De a tánctéren láttam a nőt - feltehetően- Bélával. Ő is észrevett. Fintorgott, majd tovább rázta a férfinak.
Nem értem. Tényleg nem értem ezeket az eseteket! Miért kell egyáltalán a női WC-ben beszélgetni?

K.


A kép magánarchívumból való.
Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapjaimat → Kosztercsi a Facebookon


Instagramon pedig olyan tartalmakat is láthatsz, amik az oldalra nem kerülnek fel → Kosztercsi az Instán

Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

Prosti pingvinek és társaik