Nemzetközi Csókolj meg egy vöröset Nap

Ma van a Nemzetközi Csókolj meg egy vöröset Nap.  Én ugyan se vörös nem vagyok, se vörös emberrel nem találkoztam ma, de mély gondolkodásba ejtett.

Mióta az eszemet tudom, imádom a vöriket. Az első nagy szerelmem, Szabó Gergő, akivel együtt tologattuk a kishugomat a babakocsiban gyönyörű vörös hajú, szeplős kisfiú volt. Anyukám mindig kérdezte is, hogy hogyan lehetek ilyen mérhetetlenül szerelmes egy vörösbe. Nem tudtam megmagyarázni, csak azt tudtam, hogy a legjobb mókánk Gergővel az volt, hogy azon versenyeztünk melyikőnknek van több szeplője.

A gyermeki szerelem véget ért, én elkezdtem cseperedni, és nemsokára beütött az első tiniszerelem: egy vöri fiúval. Peti nem volt kimondottan, az az "Úúúúúristen, eldobom az agyam, de jó pasi", de a vörös haja, a szeplői, és a mindig görbe szemüvege olyan kedvessé tette az arcát. Totálisan beleszerettem. De még nem volt teljesen benőve a fejem lágya, ő volt az első "igazi" barátom, nem tudtam, hogyan kell viselkedni, hogyan működik a nagybetűs szerelem. Hamar véget ért a kapcsolatunk. Aztán adtunk neki még egy esélyt. Ő nem tudott elszakadni a bolond dumámtól, én meg a szeplőktől, és a vörös tincsektől. Nem volt hosszabb életű a második kapcsolatunk sem az elsőnél. De szép volt. A mai napig, csak szép emlékek jutnak eszembe vele kapcsolatban.

És mi van most? Se vörös, se pasi. De sebaj. Egyszer majd biztos találkozom eggyel, akivel újra szerelembe eshetek. Vagy nem vörös lesz. Vagy ki tudja...

K.



A kép forrása: wikipédia

Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapjaimat → Kosztercsi a Facebookon


Instagramon pedig olyan tartalmakat is láthatsz, amik az oldalra nem kerülnek fel → Kosztercsi az Instán

Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

10 dolog, amit mindenképp meg akarok csinálni, mielőtt betöltöm a 30-at!