A telefon nélküli élet 3+1 szörnyűsége

A hétvégén bekövetkezett az, amitől minden friss telefonos retteg: vízbe ejtettem a készüléket. Mivel egy konferencia kellős közepén voltam, közel s távol sehol egy szerviz, így csak a hét elején tudtam szakemberhez juttatni. De nyilván a modern világ vívmánya, hogy már nem lehet csak úgy a SIM kártyát cserélgetni telefonokban a méretkülönbségek miatt, így bő 4 napig telefon nélkül léteztem. Én nem érzem magamat függőnek, de őszinte leszek: megviselt... Olyannyira, hogy a most következő írást ennek szenteltem. 3+1 dolog, amibe majd' belehalsz, míg nincs telefonod.

1. Elérhetetlen vagy. Minden fronton.

Nem elég, hogy hívni nem tudnak, és nyilván így te sem, az online kommunikációtól is teljesen el vagy zárva. Se e-mailek, se facebook, se insta, se semmi... Totális elszigeteltség. Nulla külvilág. Semmi. Nyista. Keine.



2. Nuku ébresztés

Az egyik legnagyobb probléma, hogy esélytelen, hogy külső segítség nélkül felkelj. Vagy beizzítasz egy jó barátot, hogy keltsen fel - nyilván azt is személyesen -, vagy rábízod magad az univerzumra. Aztán vagy bejön, vagy nem. (Általában nem...)


3. A közvetlenség halála

Nincs azonnal posztolás, nincs "mostjutotteszembe" , nincs "mostláttam", nincs "lemondomazutolsópillanatban", nincs semmi. Kötelességed odaérni mindenhova időben, és fejben tartani mindent, amit a nap folyamán láttál, éreztél, hallottál, hogy este élőben átadhasd a többieknek. Rendkívül megerőltető... (legalább annyira, mint amit Mickey egér csinál ezen a gifen.)


3.+1. Sehol egy fotó 

Nyilván az elején nem vallottam magamat függőnek, de azért a XXI. századba betanuló gyerekként  rendkívül egyértelmű, hogy bármi van, egyszerűbb fotót küldeni, mint leírni mit csinálok, könnyebb selfiet lőni, mint leírni, hogy mennyire unom az órát, vagy hogy hogyan nézek ki a fodrásztól jövet. Szóval, nagyon frusztráló, amikor már megszoktál egy pixel arányt, és a cseretelefonod fényévekre áll tőle.


Na és Te kedves Olvasó? Éltél már telefonhiányban?

Kosztercsi


A gifek forrása: giphy
Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapjaimat → Kosztercsi a Facebookon


Instagramon pedig olyan tartalmakat is láthatsz, amik az oldalra nem kerülnek fel → Kosztercsi az Instán

Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

Prosti pingvinek és társaik