Kisvárdai slamszög

Kisvárda, Kisvárda be csodás
Itthon minden nap olyan más
Mert az utcán menve ismerek kicsit-nagyot
Ez az a hely, ahol otthon vagyok.
Itt estem le először fáról
Cseresznye volt, a szemem előtt látom
S szinte érzem a vér szagát keveredni a cseresznye ízével
Tudom, hogy mindent kilehetett magyarázni az izével.
Ez az a város, ahol először szerelmes voltam
Takács Peti volt az a nagy kan
Aki a hajamat húzgálva homokot dobott rám
Azt hittem ettől jobb nem is lehet tán.
Itt szereztem először igaz barátot
S együtt terveztük az ikerházat, az összejáró családot
Aztán itt kellett rajönnöm, hogy az élet kegyetlen
Azt, hogy mióta nem láttam, már években
Számolom. Számolom és számolom, azt, hogy mi minden köt ide
Hogy voltam szálló fióka, és bús gerlice
És lettem felnőtt, aki egy remek helyen felnőtt
Aki mindig ábrándozva nézett minden felhőt.
Mert Kisvárdán még a felhők is másmilyenek
Hol olyanok, hol pedig ilyenek
De egy biztos: szívemnek kedvesek.
Hogyan is lehetne ez másképpen,
Hiszen az anyaoroszlán is hányféleképpen
Védi meg kicsinyét. Így véd engem kicsiny városom
Neki rengeteg hálával tartozom.
Szóval, édes Kisvárda, otthonom, kedvesem
Köszönöm a perceket,amiket vagy édesen,
Vagy szenvedve töltöttem nálad.
Köszönöm a kitöltött italokat, 
a Makkászt, 
Pista bácsi nagy ász, 
Köszönöm, hogy itt vették el, 
majd törték össze a szívem,
Köszönöm, hogy újra és újra visszaszedtem
Köszönöm, hogy a nagymumim itt főzött nekem lekvárt,
Köszönöm a gyönyörű kisvárdai várt, 
Köszönök mindenkit, aki valaha rám várt
Köszönöm, hogy itt élhetek
Hogy innen mindent elvihetek
Mind a lelkembe, mind a tarsolyomba
Köszönöm Kisvárda, hogy fogadtál a markodba.
Hogy reám vigyázol, hogy több leszek tőled.
Édes Kisvárda: szeretlek, szeretlek, szeretlek!


K.

GYERE NYALOM, MEGYÜNK VÁRDÁBA!

A kép magánarchívumból való.


Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapjaimat → Kosztercsi a Facebookon



Instagramon pedig olyan tartalmakat is láthatsz, amik az oldalra nem kerülnek fel → Kosztercsi az Instán

Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

Prosti pingvinek és társaik