A nők nem viccesek!

Amikor egy nyári táborban voltam idén, ahol határontúli gyerekeket táboroztattunk, egy szilágynagyfalui nénike azt mondta, hogy szerinte a nők nem viccesek. És a nőknek egyáltalán nem része és munkája a szórakoztatás. Példának azt hozta, hogy volt náluk egy kabaré előadás, ahol a nő volt a narrátor, igazából a főszereplő, és ő próbált meg a legtöbbet poénkodni, de Rózsika néninek ez nem tetszett, mert egy nő ne legyen vicces!

Ez a sztori 2 hónapja történt. Mégis most jutottam el arra a szintre, hogy átgondoljam, vajon miért mondhatta ezt? Mikor rákérdeztem, hogy szerinte én sem vagyok vicces, azt mondta, hogy de persze, hogy vicces vagyok, de nekem MÉG jól áll. Még. Vajon hol van az a határ, amikor MÁR nem áll jól? Vajon egy nap úgy fogok felkelni, hogy mától aztán rendkívül komoly leszek? Hogy mától nincs több hülye snapchat videó, hogy nincsen több butuska szóvicc, és magamból sem csinálok bohócot, csak azért, hogy valakit megnevettessek?

Mit is jelent, a viccesség? Csak akkor vagyok vicces, ha mások nevetnek rajtam, vagy az is annak számít, ha én nevetek magamon? Valahol az instán láttam egy olyan képet, hogy amikor a telefonomat bámulom, és elvigyorodom, az esetek 90%-ában azon vigyorgok, amit én írtam, nem azon, amit mások nekem. Nálam ez például nagyon is igaz.

És miért van az, hogy az Esti Showdert a férfiak viszik? Jó, szegény Kormos Anett próbál ott helyt állni Évaként, a rengeteg Ádám között, de könyörgöm? HOL VANNAK A VICCES NŐK? Miért elégszünk meg a bárgyú nevetgélő szerepével, amikor lehetnénk mi is azok, akik mosolyt csalnak a többiek arcára?

Mindegy is. Bárhogyan döntötök, én nem engedek ebből. Rózsika néni rosszul tudja. A kivételes nők igenis viccesek!

Kosztercsi




A kép magánarchívumból való.

Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapi gondolataimat, zenéimet, és az agymenéseimet 👇







Instagramon pedig olyan tartalmakat találsz, amiket csak a legnagyobb barátaimmal osztok meg! Szóval, leszel a barátom? 👇


Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

Prosti pingvinek és társaik