If I were a boy

Ha én fiú lehetnék, akkor először is, tuti, hogy iszonyat peckesen járnék. Sokszor markolásznám a markolásznivalómat, és hatalmas pofával rágnám a rágóm. Valahogy úgy képzelem el magam, mint John Travolta a Grease-ben. Menő bőrdzseki, menő séró, menő srác. Minden lánnyal összekavarnék, akit csak utamba ejtene az élet. Imádnának. Jó lenne a dumám, viszont tudnám, hogy mi van a lelkükben.

Ha fiú lennék nem köpködnék. Nem szemetelnék, és nem verekednék, Tehát lányos fiú lennék. Egy fajta különc. A rossz napjaimon nem öltöznék fel. Egy szál boxerben - vagy esetleg anélkül- ülnék egy fotelben, whiskeyt innék, és csak néznék ki a fejemből. Nem szólnék senkihez. Belül szenvednék. Nem mutatnám, hogy rossz nekem, mert egy férfi nem mutathatja ki mit érez.

Ha férfi lennék, nagyon vigyáznék a nőkre. Nem beszélnék csúnyán velük, észrevenném az új frizurájukat, a méregdrága ruhájukat, és a fülbevalót, amit csak az én kedvemért vettek. Gyengéd lennék, szellemes, intelligens, de mégis kellően bolondos. Megnevettetném őket. És ők velem nevetnének, nem rajtam.

Ha férfi lennék mindent megtennék, amit megkövetel a haza. Nem kellene a sérómmal törődnöm, nem kellene a cipőmre figyelni. Percek alatt elkészülnék, így valószínűleg minden reggel elaludnék. Nagy bödön kávéval indítanék, mellé piros Marlborot szívnék, és hihetetlen jól állna rajtam a farmer-póló kombó. Persze, hisz férfi lennék.

Ha férfi lennék nem érdekelnének a női dolgok, fájna, ha ágyékon rúgnának, focizhatnék anélkül, hogy kinéznének, lelkiismeret furdalás nélkül fordulhatnék meg nők után, és egyszerre lehetnék szerető, és anyuci pici fia.

Ha én férfi lennék... De hát nem vagyok....

K.



A kép magánarchívumból való.
Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapjaimat → Kosztercsi a Facebookon


Instagramon pedig olyan tartalmakat is láthatsz, amik az oldalra nem kerülnek fel → Kosztercsi az Instán

Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

Prosti pingvinek és társaik