happy end- így, csupa kisbetűvel

tudod, csak azt nem értem, hogy a filmekben mi a faszomért történik minden úgy, ahogy a való életben soha nem fog?
húha, ki gondolta volna, hogy megismerkednek, utálják egymást, aztán mégis összejönnek?
hogy nem hal meg?
hogy megnyeri, hogy elveszi, hogy gyermekük lesz, és kutyájuk? a kutya nagyon fontos.

én csak azt nem értem, hogy az én életem miért nem ilyen? miért nem szaladgál körülöttem egy ryan reynolds, egy channing tatum, vagy egy jesse metcalfe? miért nem működik a friends with benefits? és justin timberlake miért nem velem akar ágyba bújni? na és neil patrick harris miért nem engem vesz feleségül? és egyáltalán, miért nem mehet olyan simán minden? hogy másfél óra alatt meglátom, megszeretem, az enyém, míg meg nem halunk? nem. mi szenvedjünk. tegyünk érte, és éljük át mindazt, amit ezek a filmek soha, ismétlem SOHA nem mutatnak be.

és azt sem értem, hogy miért idealizálunk? miért? miért nem merünk olyan filmeket csinálni, amiben nem happy end van, hanem real end. amiben igenis meghal, és igenis szakítanak, és igenis közli veled, hogy a barátnőd jobban tetszik neki, vagy egyszerűen csak nem ír vissza. én ezeket a végeket akarom. olyanokat, amiken nem azért bőgök, mert vágyakozom utána, hanem azért, mert rohadtul átéltem, számtalan alkalommal.

de mit is tudsz te erről?! te happy endben élsz. neked minden összejön. és még nagybetűket írni is van erőd. gratulálok! megnyerted magát hollywoodot! juhuu!


K.





A kép magánarchívumból való.
Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapjaimat → Kosztercsi a Facebookon


Instagramon pedig olyan tartalmakat is láthatsz, amik az oldalra nem kerülnek fel → Kosztercsi az Instán

Megjegyzések

  1. Ajánlom Martin Scorsesetől Az ártatlanság kora című filmet, valamint Clint Eastwoodtól A szív hídjait. Egyik sem happy end :)

    VálaszTörlés
  2. Többször megfordult az én fejemben is, ha esetleg sorozatban keresel hasonlót (ha majd lesz időd), akkor tudom ajánlani a Sons of Anarchy-t. Elsőre nem hangzik túl érdekesnek, de egy fegyverkereskedő motorosbandáról szól, és elég... emberi, "real", vagy nem tudom :D Érdemes belekezdeni akkor is, ha az első évad unalmasnak tűnik, szerintem neked tetszene.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem Te vagy az első, aki ajánlja. Most már lassan tényleg belekezdem! Köszi! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

Prosti pingvinek és társaik