A legszebb magyar szó...

Valamelyik nap a legnevesebb közösségi oldalon böngésztem, (igen a facebookon), ahol is van egy oldal, ahol kép formájában tesznek fel minden nap egy kérdést, amire válaszolni kell. Vagyis nem kell, csak ajánlott. Na jó, csak lehet. MINDEGY.
A lényeg, hogy valamelyik nap, az a kérdés volt, hogy melyik a legszebb magyar szó. Na mondom, ez igen, erre rákattintok, lássuk mi az eredmény.
Nem volt jó ötlet. A kommentek között rengeteg troll jelent meg. Vagy egyszerűen csak hülye ember. Őszinte leszek, nem tudom.
Persze felmerült a cipőfűző, a szeretlek és az édesanya, ezek mellett viszont a prímet a 'bazdmeg', és a 'kurvaanyád' (igen így egyben) vitte.
Egyszerre lettem mérges, szomorú, és teljesen elkeseredett. Hol jár az a világ, ahol a legszebb szó egy káromkodás az embereknek. Ahol megelőzi az édesanyát, annak a szidása.
Egyszerűen fel sem foghatom, hogy milyen lelkület kell ahhoz, hogy egy ilyen egyszerű, mégis elég mély kérdésre ilyen választ adjon valaki. Majd még 30 ember kedvelje, majd röhögjön alatta, hogy haha, szerintem is.
Nem kell velem egyetérteni persze, de teljesen elszomorító az a tény, hogy ilyen világban élünk.
Miért írjak akkor?! Miért keressek szebbnél szebb szavakat, amiket rendbe szedhetek, ha csak bazdmegolnom, és kurvaanyáznom kell, hogy eredményt érjek el...
Nem mondom, hogy nekem teljesen tiszta a szám, szabolcsi gyerek vagyok, nem tagadom, tudok és szeretek is csúnyán beszélni, de azért szabjunk már egy határt!

Elnézést, ha bárkit megbántottam, de ebből nem engedek...

Kosztercsi


A kép forrása: Pinterest

Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapi gondolataimat, zenéimet, és az agymenéseimet 👇






Instagramon pedig olyan tartalmakat találsz, amiket csak a legnagyobb barátaimmal osztok meg! Szóval, leszel a barátom? 👇

Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

Prosti pingvinek és társaik