Miért jó neked...?!


Miért jó neked, ha engem bántasz?
Miért élvezed, hogy nekem árthatsz?
Kinevetsz és kigúnyolsz a hátam mögött,
De igazából a te lelked törött.

Mert saját magad sem tudod mi a baj,
Hogy Te magad vagy egy külön állatfaj,
Hülye picsa az alosztály neve
Miért jó neked, ha engem esz a fene?

Soha nem bántottalak, hozzád sem szóltam,
És te sem tudsz jóformán semmit rólam.
De dobálod  szart, és vered a nyálad
Miért jó neked,ha kinyitom a számat?!

Neked semmi sem jó, ami velem kapcsolatos
Mert a hülyeséged mindennapos
Azért, mert barátom az, akit utálsz
Miért jó neked, ha összevissza dumálsz?

Magadat strapálod, hozzám fel nem érsz
Mert te csak fröcsögsz, de nálam van az ész.
Én továbblépek rajtad, röhögök a pofádba,
Mert nem is jó neked! Húzz el a picsába!

Kosztercsi

A kép magánarchívumból való.

Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapjaimat → Kosztercsi a Facebookon



Instagramon pedig olyan tartalmakat is láthatsz, amik az oldalra nem kerülnek fel → Kosztercsi az Instán

Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

Prosti pingvinek és társaik