ÖregszLem

Az öregek szemetek.
Igen, sajnálom, én is szégyellem, de így van.
Tisztelem őket- már csak korukból is- ők pedig ezt tudván jól kihasználnak. Csúnyán néznek rám a villamoson, holott körülöttem még van vagy 10 hely. De én felállok, jó fej vagyok, odébb megyek, meghajolok, tessék néni, legyen az Öné, és nem mondok szavakat, mely az anyanyelvemé. De ő áthúzza lábamon a banyatankot, de ne szólj egy szót se, maradj csak ott, és magadban bazdmegelve mosolyogj rá, hogy "Ugyan! Nem az Ön hibája."
Vagy menj orvoshoz, és fordulj ki magadból, várj arra, hogy adjanak a gyógyírból, egészen addig, míg 10 nénike eléd nem áll, mert ő csak gyógyszeríratásra vár. És te vagy a világ suttyója, ha megmondod, hogy ácsi, és megszeppenve néz Rád az öreg bácsi, mert hát neki a szíve. Igen, lassan nekem is, mert már kissé fáj, hogy mit meg nem enged magának ez a korosztály, és lehet, hogyha én ennyi leszek, ugyanilyen undorral háztartási kekszet eszek, banyatankot húzok át lábakon, és átgázolok az igaz álmokon. És csak azért is akkor fogok buszra ülni, amikor a gyerek isibe megy, és csak arról fogok beszélni, ami a TV-be' megy, ismerni fogom az új Maricsujt, megismerem a látó Esmeraldát, kilyukasztom az összes kertembe esett labdát, és szitkozódva azt fogom kiabálni, hogy
 HULIGÁNOK!!!
Vagy csak visszagondolok arra, hogy velem mit tettek, hogyan manipuláltak korukkal az öregek, és szégyellni fogom magam, hogy anno azt mondtam szemetek. és majd csak remegek, kígyót békát lenyelek, és fiatal gyereket nem eszek, csak azt gondolom:
"Nőjjön be a fejetek!"

Kosztercsi



U.i.: A nagymamám természetesen kivétel. Ő a legkirályabb csajszi a világon! (És banyatankja sincs!!)

A kép magánarchívumból való.
Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapjaimat → Kosztercsi a Facebookon


Instagramon pedig olyan tartalmakat is láthatsz, amik az oldalra nem kerülnek fel → Kosztercsi az Instán

Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

Prosti pingvinek és társaik