?

Mondjak valamit? Valamit, amitől majd Te azt érzed több lettél, én meg azt, hogy adtam valamit. Na barátom, olyat nem tudok. Vagyis igazából nem tudom, hogy tudok-e. Olyan nehéz. Nehéz újra és újra megfelelni, újra és újra szórakoztatónak lenni. Mutatni valamit magadból, amiről talán még te sem tudtál.
Nem egyszerű. De hát mi az, ebben az életben? Folyamatosan csak megyünk, soha nem állunk meg, bonyolultabbnál bonyolultabb feladatokon jutunk át. És ez így van rendjén. Ezért vagyunk. Ezért kaptuk ezt az életet. Hogy használjuk- ki és el-, hogy élvezzük, amíg lehet.
De mégis mondanék valamit. Tökéletes ember nincs. Csak törekvő és buzgó és kitartó és szorgalmas. Én is igyekszem ilyen lenni. De nem mindig sikerül. És igen, most újra exkuzálom magam, és újra sajnálkozom, pedig nem ez az én igazi posztom.
Csak az a baj, hogy még én sem tudom mi az....


Kosztercsi



A kép magánarchívumból való.

Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapi gondolataimat, zenéimet, és az agymenéseimet 👇






Instagramon pedig olyan tartalmakat találsz, amiket csak a legnagyobb barátaimmal osztok meg! Szóval, leszel a barátom? 👇

Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

10 dolog, amit mindenképp meg akarok csinálni, mielőtt betöltöm a 30-at!