Élet-halál-elhívás

Tegnap meghalt Paul Walker, a Halálos iramban filmek egyik főszereplője. Mindannyian láttuk a fészbukon a képeket, a videókat, vagy csak egyszerű sajtóközleményeket. Senki nincs, akinek újdonságot jelentene a hír. Még a 48 éves apukám is tudta, aki soha nem látta a sorozat egyik részét sem.
Talán emiatt, talán csak őrültségből, de tegnap, amikor autóval tartottunk hazafelé annyi trükköt, csavart vakmerőséget láttunk az autópályán, hogy már nem tudtam számolni.
Majdnem életünket vesztettük mi is. Sőt. A halottak napjai utazásunk majdhogynem szó szerint gyászos lett.
Egy hónapon belül autóban kb. négyszer-ötször haltam meg MAJDNEM. És én gyűlölöm, a 'mi lenne ha' kezdetű mondatokat, de tényleg...
A Brian-t alakító Paul Walker az egyik filmben a következőt mondja:
"Ha egy napon majd megöl a sebesség, ne sírj értem, mert boldogan menten el."

Ilyenkor eszembe jut, hogy engem nem hagynak elmenni. Valami dolgom van még a Földön, ha ennyire vigyáznak rám. De vajon mi az? Csinálhatom azt, amit én szeretnék, vagy teljesen másra vagyok hivatott? Én is boldogan fogok távozni?  Ki fogja megmondani, hogy mit kell tennem?
Tele vagyok kérdéssel, és fogalmam sincs, hogy ki fog válaszolni rájuk...

Kosztercsi




Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapi gondolataimat, zenéimet, és az agymenéseimet 👇






Instagramon pedig olyan tartalmakat találsz, amiket csak a legnagyobb barátaimmal osztok meg! Szóval, leszel a barátom? 👇



Kép forrása: freepik.com


Megjegyzések

  1. Én abban hiszek, hogy minden élőlény egy küldetéssel születik le a földre. Amikor létrejössz, legelső életedben csak egy nagyon egyszerű élőlény lehetsz. Ahogy megérted az élet valódi igazságait, úgy lépsz egyre feljebb és feljebb az evolúciós ranglétrán. Amikor eléred a földi élet leggyorsabban fejlődő és legteljesebb formáját, az emberséget, ezek az igazságok hirtelen a külvilágból a saját lelkedbe, elmédbe kerülnek be. Ekkor kapsz lehetőséget összetetten érezni, racionálisan gondolkodni és persze emelkedni.

    Amikor teljesül a küldetésed és megérted, mit is kell megtanulnod, választhatsz. Leélhetsz egy tökéletesen üres, eseménytelen és jellegtelen életet és a végén lehunyhatod a szemed, vagy történhet egy olyan esemény, ami ezt némileg meggyorsítja. Ha nem tudod beteljesíteni a sorsod, a következő életedben folytathatod a dolgot valahol ugyanott, mint az előzőt. Ha pedig szembemész vele, a lelked elpusztítja a tested, hogy megállítson.

    A halál után következik egy megtisztuló folyamat. Az új testednek már nem lesz szüksége a régi emlékeire, de azért egyes foszlányok megmaradnak. Gondolj csak, a deja vu-re, vagy arra, amikor egy ismeretlen olyan ismerős neked valahonnan. A haláltól nem szabad félni, mert csak azért jön el, aki számára egy új, legalább ugyanekkora kaland következik. Nekünk, élőknek csak az a dolgunk, hogy azt tegyük, amit mi helyesnek érzünk és persze fejlődjünk, hogy a volt, a leendő szeretteinknek és persze magunknak minél élhetőbb jövőt teremthessünk.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

10 dolog, amit mindenképp meg akarok csinálni, mielőtt betöltöm a 30-at!