Eső

 Sok írásom témája volt már az égi jelenség. Verseket, novellákat, egyszerű blogbejegyzéseket szenteltem neki. Ma pedig Ő szentelt meg engem. Az egyetem felé haladva igencsak körül ölelt. Ázott kutya módjára értem be az épületbe. De az égi áldás nem csak az én ars poeticám döntő vezére. Rengeteg híres-neves magyar és nemcsak magyar választja tárgykörének. Van, hogy elmossa a bánatot, van, hogy lemossa a bűnöket és megtisztít. Metaforikus hasonlatokat tulajdonítunk neki. Rólam csupán a fáradtságot mosta le, és újra közelebb hozott a barátnőmhöz.Milyen jót lehet már nevetni azon, ahogy két csuromvizes, ázott kutya halad az egyetem felé!
 Szóval az eső, mint kérdéskör sokaktól sokféleképpen jelent meg. Hogy miért?
Egy írónak folyamatosan alkotnia kell.
Balzac szerint: "Cherchez le verbe!", azaz egy nap sem sor nélkül. 
Ez az életünk, ezek a mindennapjaink. Leírt és le nem írt sorok millióit adjuk és kapjuk naponta. Szembejönnek velünk, pofán vágnak minket. Nagyon igyekeznek. Hiszen egy olyan világban, ahol a tíz soros fészbuk posztot már átgörgetjük, hogyan is várhatjuk el, hogy a 40-50 soros blogbejegyzéseket izgalmasnak tartsák? Tényleg az a módi, hogy nem veszünk újságot? Hogy az első oldal felénél ráununk a cikkre? Hogy haldoklik a könyvnyomtatás?
 És mi van a szakommal? Azért tanulok keményen három évet, hogy utca zenész legyek Debrecenben? Én nem ezt akarom! Én nem ezért jöttem! Több mint 4 éve arra tettem fel az életemet, hogy az emberek hallják/olvassák a hangomat/ írásaimat. Én ezt akarom elérni az életben! Hiszen mindannyiunknak van valami nagy álma. Az egyik autóversenyző akar lenni, a másik orvos. És ez rendben is van. De egy orvost soha nem fognak kiütni. Az autóversenyzőnek mindig lesz egy köre, aki rajong érte. De mi a helyzet az újságírókkal? Mi végleg le vagyunk írva? Végleg leírva?

Kosztercsi



Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapi gondolataimat, zenéimet, és az agymenéseimet 👇






Instagramon pedig olyan tartalmakat találsz, amiket csak a legnagyobb barátaimmal osztok meg! Szóval, leszel a barátom? 👇



Kép forrása: freepik.com

Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

Prosti pingvinek és társaik