Ismerkedjünk meg, a világgal, egymással, önmagunkkal



Megismerni valakit, mindig nagy élmény. Legalábbis nekem. Annyira kellemesen tudom magam érezni egy új társaságban, mint egy jó öregben. Mert szeretek új embereket megismerni, és szeretem, ha ismernek.
Így esett, hogy amikor bekerültem az egyetemre, gólyatáborba mentem, hogy ne teljesen ismeretlenül kerüljek az alma materembe. Lettek ismerősök, barátok. Eltelt 5 hónap, és még mindig van olyan, akit szeretnék jobban megismerni, van hogy kiderül hogy földiek vagyunk. És szeretem ezeket a napokat. Ma vizsgáztunk többen egy szörnyű tárgyból, majd miután mindannyian végeztünk megbeszéltünk, hogy látogassunk meg egy nívós vendéglátóipari egységet(egy lepukkant kocsmában voltunk). Hatalmasakat beszélgettünk, nevetgéltünk, és tényleg jó volt együtt lenni.
Mikor elváltunk, és én a buszon merengve ültem, úton hazafelé, azon merengtem, hogy milyen szerencsés is vagyok. Lehet hogy az életem ezen része-talán az elmúlt hét, vagy ez az egész hónap- fabatkát sem ér, de milyen jó volt már szívből, igazán, megjátszás nélkül nevetni. Új arcokat, tájszólásokat, vicceket megismerni. Egymáson vagy éppen egymás kárán nevetni.
És az is eszembe jutott, hogy vajon milyen képet állítottam fel magamról a többiekben. Vagy mi határozza ezt meg? Megtudnak-e szeretni, ha én magamat nem szeretem? Láthatnak-e szépnek, ha én magamat nem tartom annak? És az elmélkedésem ezen szakaszán ütköztem egy gátba. Mi irányítjuk azt, mit gondoljanak rólunk az emberek. Eddig rendben. De akkor miért sugárzunk magunkból annyi sügérséget?
"Csúnya vagyok!"-mondja a lány, és csodálkozik, hogy nem fordulnak meg utána az utcán, pedig gyönyörű. Örökös szabály, hogy mindenki csak akkor lehet boldog, ha megismerte önmagát, elfogadja önmagát, és ami a legfontosabb SZERETI magát. Nem túlzásba vitt öntömjénezésre, vagy egoizmusra kell itt gondolni. Ez egyszerű szimpátia magammal szemben. Elfogadom magam, és elfogadnak engem.
A legegyszerűbb út a népszerűség felé!

K.





Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapi gondolataimat, zenéimet, és az agymenéseimet 👇






Instagramon pedig olyan tartalmakat találsz, amiket csak a legnagyobb barátaimmal osztok meg! Szóval, leszel a barátom? 👇
A kép forrása: pinterest.com

Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

Prosti pingvinek és társaik