"Érzed? VizsgaidőSZAG van!!"

Van egy kedves barátnőm, és csoporttársam, Niki. Nikinek szinte szokásává vált(Mit szinte?! Teljesen!), hogy a napi vicces mondandómat posztolja a fészbúkon. A mai elszólásom a címben található "Érzed? VizsgidőSZAG van!"
Hm. Vizsgaidőszak. Ez egy első évesnek egy katonai kiképzés. Kiselőadás ekkora, beadandó másnapra hétfőn elő-vizsga, kedden zh. Fúj! A heti rohanásomban, még azt is elfelejtettem, hogy egyre közelebb, és közelebb kerülünk a kedvenc ünnepemhez. 4 nap és Karácsony. És nekem teljesen kiment a fejemből, a rengeteg egyetemi teendő miatt. És miben lesz más Ez a karácsony, a többitől? Fúú. tanulás. Tanulás ezerrel. Találtam egy vicces és találó képet, hogy is nézhetne ki, az én karácsonyfám idén:

Ironikus nem? A szeretet ünnepén, amikor a családommal, a rég nem látott barátaimmal és a Szerelmemmel kellene eltöltenem a napokat, be fogja árnyékolni örömömet a közelgő vizsgaidőszak. Vagy ahogy én használom vizsgaidőSUCK! Hiszen tényleg szívás napokat tölteni a tanulással, elbarikádozni magad a könyvekkel, ahelyett, hogy a szeretteiddel lennél.
Na mindegy is. Ne beszéljünk erről. Mára, és erre az évre már letudtam az egyetemet.
Úgyhogy... jöhet a karácsony:

http://www.youtube.com/watch?v=K5bo4VDEH-U

Kellemes készülődést, és mézeskalács illatú ráhangolódást kíván:
K.


Amúgy követsz már Facebookon? Nem? Kattints ide, hogy nyomon kövesd a mindennapi gondolataimat, zenéimet, és az agymenéseimet 👇






Instagramon pedig olyan tartalmakat találsz, amiket csak a legnagyobb barátaimmal osztok meg! Szóval, leszel a barátom? 👇
Instán

Megjegyzések

Facebook

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A 15 legszörnyűbb csajozós szöveg

Viszketés, avagy agymenés 5 pontban

Prosti pingvinek és társaik